Header Ads

Dituduh Bodoh Dan Cuba Memegang Alat Sulit Tapir, Pencinta Haiwan Dimaki Dan Dicerca Netizen


Di laman sosial pada zaman sekarang apa saja yang kita lakukan akan di sebut-sebut dan di komen oleh netizen. Perkara baik atau perkara yang tidak baik yang kita lakukan pasti ada komen negatif dan positif.

Kes terbaru terjadi kepada seorang wanita yang amat menyukai haiwan. Dia berkongsi tentang kecintaannya terhadap haiwan di laman sosial. Niatnya hanya untuk berkongsi namun tidak menyangka menjadi bualan dan viral di media sosial.

Ada yang memuji tak kurang menghentamnya tanpa usul periksa. Hentaman sebegini pasti akan membuatkan mangsa akan menjadi murung dan meninggalkan kesan terhadap individu ini yang mengaku tidak mempunyai niat yang tidak baik namun disalahertikan oleh netizen.


Katanya, dengan bergambar di sebelah tapir sambil mengosok perut tapir adalah salah satu cara untuk menjinakkan haiwan berkenaan dan tindakan tersebut telah mendapat kecaman teruk dari netizen yang mengatakan dia cuba memegang alat sulit tapir.


Berikut adalah salah satu kecaman dari seorang individu yang menuduhnya tanpa usul periksa sehinggakan pencinta haiwan itu merasa amat kecewa dengan individu ini.


Berikut adalah penjelasan beliau yang melahirkan rasa kecewa terhadap komen-komen negatif netizen.



Apa yang boleh dikatakan di sini adalah, aksi yang dilakukan oleh pencinta haiwan ini hanya aksi biasa yang dilakukan oleh pencinta haiwan yang lain seperti kita lihat di kaca televisyen dan majalah. Tiada apa yang peliknya jika kita perhatikan secara positif.

Sumber

No comments

Powered by Blogger.