Header Ads

Fasha Sandha Kongsi Pengalaman Pernah Diejek BESAR Ketika Selepas Bersalin Anak Pertama


Siapa yang tidak kenal dengan aktres cantik dan popular ini, Fasha Sandha. Seorang artis yang amat dikenali kerana lakonannya yang bersahaja dan terbukti meninggalkan kesan di hati peminatnya.

Seperti artis lain, Fasha juga sering dilanda gosip dan kontroversi yang telah melonjakkan namanya dalam arena seni tanah air.

Terkini, artis cantik ini telah berkongsi pengalamannya bagaimana dia pernah diejek berkaitan dengan bentuk badannya setelah melahirkan anak pertama menerusi laman instagram miliknya.

A post shared by Fasha Sandha (@fashasandha) on

Badan pernah besar

Saya tidak malu mengatakan saya pernah BESAR setelah melahirkan anak pertama saya. Sekarang tahun 2017 dan saya mempunyai dua orang anak. Jemyma baru berusia dua tahun dua bulan dan saya telah berjaya menurunkan berat badan.

Inspirasi kepada semua wanita

Tak dinafikan, perut masih ada, bukanlah perut ramping sepenuhnya, tetapi saya sendiri dapat melihat perbezaan besar di bahagian-bahagian lain. Saya ingin memberikan inspirasi kepada wanita-wanita lain yang pernah struggle macam saya ketika mahu menurunkan berat badan.

Kongsi ilmu dan pengalaman

Faktor genetik dan faktor pemakanan adalah punca utama badan menjadi besar. Saya akan kongsi pengalaman saya dan apakah aktiviti yang saya lakukan. Saya ingin berkongsi ilmu dan saya tidak malu mengatakan 'saya pernah gemuk selepas melahirkan anak'.

Memahami

Saya faham perasaan sedih apabila kita diejek, diperli. Insyaallah, dengan pengalaman yang saya pernah lalui, saya akan berkongsi ilmu. - Koleksi Viral

Sumber: Instagram Fasha Sandha

No comments

Powered by Blogger.