Header Ads

KEJAM - Lelaki Ini Dipukul Oleh 30 Orang Kerana Dituduh Ada Hubungan Dengan Isteri Seorang Gitaris


PAYA JARAS, SUNGAI BULOH - Seorang lelaki didakwa dipukul dengan helmet, disimbah air panas yang mendidih dan dibalun oleh 30 orang lelaki kerana dipercayai mempunyai hubungan dengan seorang isteri kepada seorang gitaris satu kumpulan yang dikenali, di sini hari ini.

Seorang lelaki yang dikenali sebagai Tuan Amir Danau telah berkongsikan tentang kejadian ini melalui akaun Facebook miliknya.

ZALIM PUNYA JIWA

Hari ini dapat kes anak saudara sahabat kita kena balun dengan hampir 30 orang Melayu g4mp4ng. Kau tau apa yang paling zalim? Budak yang di balun ini jenis budak skema yang style rambut belah tepi dari kecik. Itu tak zalim lagi? Kau tengok gambar satu-satu. Macam mana kulit anak saudara sahabat kita ni mengelupas teruk. Melecur. Muka bengkak, pecah.

Geng bangsat ni punya zalim, dia ambil satu besen air panas dia jiruskan perlahan-lahan atas kepala si mangsa. Kau boleh bayangkan? Dalam keadaan yang lain pegang tangan si mangsa ni tak bagi gerak lepas lunyai kena balun. Dicurahkan perlahan-lahan air panas ke mangsa. Menggeletek mangsa ni atas jalan kena curah dengan air panas mendidih beb.

Tak puas lagi, suspek ambil lagi satu periuk air panas disiramkan lagi ke mangsa.
Sial kan perangai diorang ni? Zalim nak mampos fikir nak nampak macho konon paling zalim? Kau nak tengok orang lain punya zalim pulak tak dekat kau? Kau tunggu kejap. 30 orang balun siap jirus air panas dekat budak baik? Powerlah kau.





Ni kejap tadi kita baru setting orang pi kutip suspek-suspek. Semua dah cabut lari, ada yang mak bapak back up nak mampos sebab sayangkan anak zalim ni. Tapi takpa, seorang kita dah dapat cekup. Yang baki-baki tu kau tunggu kejap. Zalim punya manusia. Kau layan anak orang macam binatang kan. Seronok kau punya permainan menggeletekkan anak orang pakai air panas.

Kalau korang dapat tangkap depa ni, apa yang paling berbaloi untuk balas perangai gampang diorang ni? Bacol 30 orang bantai budak tak pandai melawan. Aku lain, aku memang jenis tak pandai melawan jugak. Power dekat FB je.

Gua yang menulis,
Tuan Amir Danau

P/s : Kes salah faham. Mangsa ni anak murid kepada isteri suspek(Gitaris kumpulan Rajawali) . Daripada sekolah lagi memang rapat. Yelah, budak baikkan dekat sekolah. Dan kebetulan si suami dengan si cikgu ni pula tengah dalam krisis. Dan suami ni syak si mangsa ni pakai guna-guna dok mengayat isteri dia. Padahal takda apapun. Malam semalam suspek panggil mangsa, mangsa pun datang jumpa. Jumpa je terus di hayunkan helmet ke kepala mangsa. Dan untuk pengetahuan korang, si gampang hayunkan helmet ni yang kita dah cekup. Yang dalam gambar ni belum lagi.

- Koleksi Viral

No comments

Powered by Blogger.