Header Ads

Kerana Dikatakan Hodoh Lelaki Ini Dikecam Netizen Apabila Memiliki Kekasih Hati Yang Cantik Dan Langsing


Memang lumrah kehidupan setiap kelebihan yang dimiliki oleh seseorang akan menjadikan orang lain iri hati dan mungkin juga dengki apabila seseorang itu lebih berjaya dari mereka.

Begitu juga sekiranya seseorang itu lebih cantik dari orang lain akan membuatkan mereka cemburu akan kecantikan yang dimilikinya.

Inilah kisah sepasang kekasih yang sedang viral di media sosial apabila gambar-gambar kemesraan pasangan ini tersebar dan netizen mengecam kerana teman lelaki wanita ini dikatakan langsung tidak sesuai dengannya yang dikatakan lebih cantik dan sesuai dengan lelaki lain.


Walau bagaimanapun, lelaki pasangan kepada wanita itu telah membuktikan bahawa kekacakan bukannya ukuran untuk memilik wanita cantik seperti teman wanitanya itu.

Netizen terus menerus mengecam mereka yang mengatakan wanita ini sangat cantik dengan badan yang langsing dan wajah yang putih gebu langsung tidak sesuai dengan teman lelakinya itu yang dikatakan 'gelap' dan hodoh.

Namun, wanita itu langsung tidak kisah dengan kecaman tersebut malah mengakui dia amat menyintai kekasihnya itu yang dianggap sangat kacak di matanya biarpun orang ramai mengatakan apa saja namun dia bahagia, katanya.



Tidak semua netizen yang mengecam pasangan ini malah ada segelintir yang menghormati mereka dan terharu dengan kisah cinta mereka yang dikatakan kasih sayang mereka berdua disulami dengan kejujuran dan kesetiaan.

Memetik laporan laman viral4real.com, kisah cinta yang unik ini berlaku di Kemboja manakala wanita cantik yang semakin dikenali di sana dikenali sebagai Kwan Dii Kwan Dii, namun tidak diketahui siapakah nama teman lelaki wanita ini. - Koleksi Viral

No comments

Powered by Blogger.