Header Ads

Rakaman Video Itu Dirakamkan Pada Oktober 2016, Saya Pernah Meminta Maaf Pada Semua - Izara Aishah


KUALA LUMPUR - Semenjak semalam, heboh di media sosial tentang rakaman video seorang pelakon cantik Izara Aishah yang sengaja berpakaian menjolok mata sehingga menonjolkan sebahagian payudaranya.

Terkini, pelakon terbabit Izara Aishah, 25, telah tampil menjelaskan tentang rakaman video berkenaan yang didakwa ketika beliau menghadiri Anugerah Bintang Popular Berita Harian baru-baru ini sebenarnya salah sama sekali.

Menurut Izara video berkenaan telah dirakamkan ketika beliau menghadiri satu majlis yang bertemakan Style Rocks pada bulan Oktober 2016.

Izara juga membuat permohonan maaf secara terbuka kepada seluruh peminatnya melalui laman sosial Instagram miliknya.

Permohonan Maaf Dari Izara Aishah:

Saya tidak membuat kesilapan yang sama setelah saya meminta maaf. Sebelum ini saya pernah meminta maaf kerana saya pernah memakai pakaian yang tidak sopan. Setelah itu, saya tidak mengulanginya lagi.

Waktu majlis yang dalam video itu, adalah sebelum saya pernah memohon maaf kepada semua. Ever since then(maaf), saya terus berusaha berubah ke arah kebaikan. Alhamdulillah Allah ingin menaikkan taraf saya untuk melantikkan saya sebagai seorang isteri tidak lama lagi.

Tetapi setelah saya mengumumkan saya akan bernikah pada tahun ini, video lama itu mula muncul. Saya sudah pun memaafkan setiap individu yang telah mengaibkan saya.

Saya sedari kesilapan saya dan saya mengambil tanggungjawab dengan sepenuhnya. Sekali lagi saya mohon maaf kepada semua. Ini antara saya dan kamu.

InshaAllah, satu hari anda akan memaafkan saya. Saya doakan yang terbaik buat semua. Terima kasih ya. Ikhlas dari hati saya. Assalamualaikum.

No comments

Powered by Blogger.