Header Ads

Gelagat Dani Anaqi Apabila Bergambar Memberikan Senyuman Jadi Tular

Satu rakaman video gelagat comel seorang bayi yang bernama Dani Anaqi Mohd Lutfi jadi tular serta menarik perhatian netizen kerana bayi berkenaan sangat comel dan pandai bergaya ketika berada di hadapan kamera.


Menurut ibu bayi berkenaan, Noor Izzati Noor Keifli, 27, rakaman video yang berdurasi satu minit itu dirakam olehnya pada 28 Mei lalu ketika Dani sedang tertidur di dalam kereta tetapi Dani sempat melemparkan senyuman setelah menyedari ibunya sedang merakamkan gelagatnya itu.

Menurutnya, rakaman itu semasa dia dan suaminya, Mohd Lutfi Abdul Rashid, 30, dalam perjalanan untuk pergi ke kedai milik suaminya yang berada di Setia Alam, Selangor dan ketika itu Dani diletakkan ke tempat duduk bayi sebelum dia dapati termenung serta mengantuk dan tertidur.

Situasi ketika Dani mengantuk amat melucukan apabila dia kelihatan tersengguk-sengguk dan Noor Izzati terus mengambil kamera dengan tujuan untuk merakamkan gelagat Dani. Sebaik sahaja Dani mendengar suara ibunya dan ayahnya, Dani terus memberikan senyuman yang menandakan dia sedar gelagatnya sedang dirakamkan.

Menurut Noor Izzati, anaknya yang comel itu sememangnya amat suka bergambar dan akan teruja setiap kali melihat wajahnya berada di paparan telefon pintar milik ibunya. Semenjak Dani dilahirkan, saya sering mengambil gambarnya dan dia tahu apabila orang ingin mengambil gambar dan akan cepat-cepat tersenyum.

Noor Izzati turut memberitahu bahawa dia langsung tidak menyangka rakaman video anaknya itu jadi tular memandangkan beliau telah menetapkan Facebook peribadinya itu pada mod 'private', katanya.


Dia juga merasa terkejut rakaman berkenaan jadi tular di media sosial serta seronok apabila membaca komen netizen mendoakan yang terbaik untuk anaknya itu, Dani Anaqi Mohd Lutfi, jelasnya lagi kepada Harian Metro.

No comments

Powered by Blogger.