Header Ads

Akhirnya Cinta Sejati Kini Ditemui Setelah Kecewa Ditinggalkan Kekasih Kerana Berbadan Gemuk


Kisah cinta seorang gadis yang bernama Farziara Lee pernah tersebar dan jadi tular sekitar Julai tahun lalu di mana beliau menceritakan tentang kisah percintaannya yang sedih apabila ditinggalkan seorang lelaki yang bernama kekasih hanya dengan alasan dia seorang gadis gemuk.

Terbaru, sekali lagi Farziara berkongsi pengalaman pahitnya untuk tatapan ramai melalui akaun Facebook miliknya. Semoga yang baik dapat dijadikan teladan kepada semua yang berada di luar sana.


“Dia yang menerima aku di saat aku ditinggalkan tanpa sedikit pun belas kasihan. Aku dikhianati oleh seorang lelaki bernama Mamat *bukan nama sebenar* hahaha...

Mamat meninggalkan aku tanpa sebarang kata putus. Aku cuma sedar apabila dia bawa seorang perempuan lain jumpa mak dia. Start dari hari tu aku sms dan call direjectnya.

Aku hampir separuh gila diperlakukan sedemikian. Di saat aku gemuk, berat mencecah 90 kilogram, seorang lagi insan bernama Rafi *kali ni nama sebenar* menerima aku, menyayangi aku dan memberi sepenuh perhatian kepada aku.

Dia sangat-sangat menghargai aku. Tak penah sekali pun dia merungut mahupun menyuruh aku cuba diet, kuruskan badan dan sewaktu dengannya. Aku rasa bahagia di samping dia walaupun kadang-kadang pendapat kami selalu tak sehaluan dan selalu gaduh-gaduh manja gituh! Hahaha.

Aku cuma nak cakap terima kasih Muhamad Rafi Mohd Akram, sebab berada di samping aku di saat seorang lagi kaum sejenis hang meninggalkan aku tanpa sebarang kata putus semata-mata hanya kerana pada waktu tu aku GEMUK *terlalu gemuk rasanya*.

Maklumlah dia kenal aku pun masa kurus tapi sampai GEMUK aku ditinggalkan. Dari berat aku 90 kilogram sampai sekarang 58 kilogram, dari t-shirt size XXL sampai S, dari baju kurung size 46 sampai 36, dari seluar size 38 sampai 30 yang berada di samping aku cuma Mohd Rafi.



Mamat pernah "try" aku balik bila dia tengok aku kurus. Ya aku pernah layan Mamat. Untuk apa? Untuk buat Mamat rasa apa yang aku rasa. Dan aku berjaya buat dia betul-betul sakit hati. Padan muka Mamat!

To my dear Mat Rafi, I love you so much. Aku jadi macam sekarang di atas kehendak aku sendiri dan hanya disokong oleh Mat Rafi, itu pun yang pada mulanya jadi penghalang nombor 1,” cerita Farziara di laman Facebook miliknya di Farziara Lee. - www.koleksiviral.com

No comments

Powered by Blogger.