Header Ads

Aksi Seorang Bomoh Mencabul & Meraba Pesakit Wanita Ketika Sedang Merawat Dirakamkan


Satu rakaman video yang menunjukkan seorang bomoh atau dukun sedang mengubati pesakitnya sambil meraba-raba peha pesakit wanita itu jadi tular di media sosial.

Melalui rakaman yang telah dimuat naik menerusi laman sosial YouTube itu memaparkan tiga orang wanita yang ingin mendapatkan rawatan dengan seorang lelaki yang dipercayai bomoh.

Seorang daripada 3 wanita berkenaan bertindak sebagai perakam video, manakala wanita yang berbaju hitam adalah pesakit yang meminta dirinya diubati dan seorang lagi wanita hanya melihat atau menemani pesakit.

Bomoh tersebut kelihatan melakukan berbagai ritual dan turut mengarahkan wanita itu menadahkan tapak tangannya. Setelah itu bomoh terbabit mengikatkan tangan wanita itu menggunakan rantai seperti tasbih dan kemudiannya dia mengambil satu tongkat kecil lalu menekan tangan wanita berkenaan beberapa kali.

Wanita itu kemudiannya diarahkan menunduk lalu bomoh berkenaan seperti mengetuk kepala wanita tersebut beberapa kali menggunakan sejenis kayu kecil.


Secara tiba-tiba tanpa disangka-sangka ketika bomoh itu sedang berkata-kata sesuatu, beliau dilihat cuba memegang dan meraba-raba peha wanita terbabit beberapa kali dan kemudiannya wanita itu memarahinya seolah-olah tidak dapat menerima perbuatan sebegitu yang dilakukan bomoh itu, malahan mangsa turut menepis tangan bomoh berkenaan.


Ekoran kejadian itu, ketiga-tiga wanita itu kelihatan seperti memarahi lelaki berkenaan dan bomoh terbabit turut dilihat seperti menghalau mereka agar keluar dari bilik berkenaan, lalu mereka meninggalkan lokasi kejadian.

Tidak dapat dipastikan di mana kejadian itu berlaku tetapi berkemungkinan ianya berlaku di negara Thailand berdasarkan perbualan menerusi rakaman video berkenaan. - www.koleksiviral.com

No comments

Powered by Blogger.