Header Ads

(VIDEO) Geram Jantinanya Dipertikaikan Netizen, Ini Buktinya Nur Sajat Adalah Perempuan


Akibat berang dengan berbagai spekulasi yang timbul dan geram dengan tuduhan yang sering dilemparkan kepadanya oleh netizen serta ramai pihak yang cuba menunjukkan bukti bahawa kononnya Nur Sajat adalah seorang lelaki, jutawan kosmetik itu akhirnya memuat naik satu rakaman video yang membuktikan bahawa dirinya adalah wanita.

Rakaman video yang berdurasi satu minit itu telah dimuat naik oleh Sajat menerusi akaun laman sosial miliknya sebelum dikatakan dibuang setelah beberapa jam selepas itu.

Walau bagaimanapun, ada beberapa pihak yang dipercayai dari kalangan netizen bertindak memuat naik semula di lama YouTube untuk tontonan orang ramai sebagai bukti yang Nur Sajat sememangnya seorang wanita.

Menurut laporan Sinar Harian, melalui video berkenaan Nur Sajat dikatakan mahu membersihkan namanya setelah berbagai tuduhan yang dilemparkan kepadanya dengan harapan agar semua orang akan berhenti mempersoalkan tentang jantinanya.

Baca: Gambar Kad Pengenalan Nur Sajat Tersebar?

Menurut Sajat dalam video tersebut, 'sorry, kita perempuan okay', jelas Sajat.


Baru-baru ini tular di media sosial apabila ramai yang mendakwa nama sebenar usahawan kosmetik yang terkenal ini adalah Muhammad Sajjad Kamaruzzaman dan turut mempertikaikan jantinanya malah turut disertakan beberapa gambar yang dikatakan sebagai bukti dakwaan itu. - www.koleksiviral.com

Baca: Doktor Sahkan Nur Sajat Adalah Seorang Wanita

No comments

Powered by Blogger.