Header Ads

Kerana Pesawat Air Asia Tertunda, Penumpang Dihiburkan Dengan Aksi Comel Seorang Pramugari Yang Kini Tular


Mereka yang sering menggunakan perkhidmatan kapal terbang sebagai pengangkutan utama pati biasa menghadapi saat sukar ketika jadual penerbangan ditangguhkan di atas sebab-sebab tertentu yang menyebabkan penumpang terpaksa menunggu dalam kadar masa yang terlalu lama sehinggakan bosan untuk menunggu.

Tetapi, bagi penumpang yang ketika itu dalam perjalanan dari Hong Kong ke Bangkok dengan menggunakan pesawat Air Asia mungkin tidak akan merasa keperitan menunggu kerana Air Asia pada masa ini dikatakan sangat mesra pengguna yang begitu mementingkan para penumpangnya.

Baru-baru ini, seorang penumpang pesawat terkenal itu, Kornchanol Benchapongsa telah memuat naik rakaman video bagaimana seorang pramugari yang comel telah berjaya menghiburkan para penumpang yang dipercayai terkandas dengan nyanyiannya yang bersahaja.

Rakaman video itu dapat dilihat ketika sebelum pramugari terbabit memulakan nyanyian, kelihatan seorang pramugara membuat pengumuman melalui interkom bahawa mereka ada satu kejutan untuk semua penumpang.

Tanpa berlengah lagi, pramugari terbabit memulakan nyanyiannya diikuti dengan alunan muzik dari telefon bimbit miliknya.


Lagu pertama yang disampaikannya merupakan satu lagi berbahasa Thai yang begitu rancak khas ditujukan kepada penumpang warga Thailand yang diakhiri dengan satu senyuman yang manis begitu memukau penumpang pesawat terbabit dan semua penumpang kelihatan menepuk tangan tanda gembira.


Melalui rakaman kedua menunjukkan pramugari itu menyanyikan sebuah lagu Inggeris yang dinyanyikan penyanyi asal Jason mraz, I'm Yours, dan para penumpang dilihat begitu teruja serta gembira dengan persembahan yang disampaikan oleh pramugari wanita terbabit.

Rakaman video tersebut juga kini jadi tular dan menarik perhatian netizen yang rata-rata memuji tindakan dan kebolehan pramugari tersebut kerana mampun menghiburkan penumpang pesawat Air Asia. - www.koleksiviral.com

No comments

Powered by Blogger.