Header Ads

Kerana Tergigit Bibir Teman Wanita Sehingga Cedera Sewaktu Bercium Dalam Bas, Lelaki Tuntut Ganti Rugi Dari Pemandu

Apabila bercinta semuanya indah belaka sampaikan kesilapan diri sendiri tak akan nampak dan akan menyalahkan orang lain kerana ingin menutup kesalahan diri yang sememangny jelas terbukti.


Memetik laporan World Of Buzz, perkara inilah yang berlaku di Hebei, China, selepas sepasang kekasih menunjukkan kemesraan mereka dengan bermesraan serta bercumbu di atas bas ketika sedang bergerak dalam perjalannya sehinggakan ianya mengundang rasa tidak senang orang ramai yang menyaksikan gelagat mereka di depan mata.

Tindakan mereka itu seolah-olah merasakan hanya mereka berdua sahaja yang berada di dalam bas berkenaan dan terus bercumbuan tanpa mempedulikan orang ramai di sekeliling sehingga tiba je destinasi yang ingin ditujui.

Sumber Chinapress
Setelah sampai di perhentian bas, pasangan berkenaan telah membuat aduan kepada pemandu bas terbabit bahawa pasangan lelakinya dikatakan telah mencederakan dan tergigit bibirnya dengan secara tidak sengaja sewaktu mereka bercumbu di dalam bas ketika bas tersebut bergerak.

Lelaki berkenaan turut mempersoalkan cara pemanduan pemandu tersebut yang menyebabkan dia tergigit bibir teman wanitanya sehingga mengeluarkan darah akibat cedera. Dia turut bertanyakan bagaimana pemandu tersebut memandu serta bertanya apa yang harus dia lakukan selepas insiden tersebut berlaku.

Wanita itu juga terus menerus menyalahkan pemandu berkenaan dan meminta pemandu terbabit bertanggungjawab di atas apa yang telah berlaku dan mengatakan jika bukan kecuaian pemandu tersebut bibirnya pasti tidak terluka dan berdarah.

Sumber Wikipedia
Pasangan tersebut juga dikatakan telah meminta pampasan dan bayaran bil hospital dari pemandu terbabit kerana beranggapan semua yang berlaku adalah kesilapan pemandu bas yang menyebabkan wanita tersebut cedera di bibirnya.

Walau bagaimanapun, difahamkan, pemandu bas tersebut dikatakan tidak melayan segala permintaan pasangan tersebut dan menganggap semua yang berlaku adalah mengarut dan merepek. - www.koleksiviral.com

No comments

Powered by Blogger.