Header Ads

Lelaki Kejam Mengelar Leher Teman Wanita Dikenali Di Facebook Kerana Komen Tidak Pandai Lakukan Hubungan Intim


Kenalan yang dikenali melalui media sosial turut mempunyai risiko sepertimana mengenali seseorang di dunia luar apabila setiap orang yang dikenali itu tidak semestinya sama apa yang kita sangkakan sama ada baik atau pun tidak.

Sekiranya kita mengenali orang yang baik dari media sosial seperti Facebook kita bernasib baik tetapi jika sebaliknya pasti sesuatu yang tidak baik akan berlaku yang harus kita hadapi.

Inilah yang berlaku kepada seorang wanita apabila mengenali seseorang lelaki melalui media sosial, dia akhirnya dibunuh ketika pada temujanji pertama kali dengan alasan kerana tidak pandai melakukan hubungan intim.

Foto Coconuts
Memetik laporan Coconuts, lelaki berkenaan dipercayai warganegara Thailand telah mengaku membunuh kenalan yang dikenalinya menerusi Facebook kerana dikatakan akibat wanita terbabit mengutarakan komennya bahawa lelaki tersebut tidak pandai melakukan hubungan intim sewaktu mereka sedang bersama.

Lelaki itu, Natthan Raknui, 23, dipercayai telah membunuh Jirapron Theppaya, 22, di sebuah ladang getah berdekatan dengan terusan yang dikenali sebagai Prawk Suwan.

Melalui laporan polis, Natthan menjalinkan hubungan dengan wanita berkenaan di Facebook semenjak Julai lalu dan setelah dua bulan bercinta secara jarak jauh, mereka kemudiannya membuat temujanji untuk pertama kali. Natthan kemudiannya dikatakan menaiki van awam dari wilayah Phatthalung untuk menemui wanita yang dicintainya itu Songkhla pada 12 Ogos lalu.

Difahamkan, Natthan tidak mempunyai wang yang mencukupi untuk menyewa bilik hotel lalu mengambil keputusan menaiki motosikal milik Jirapron dan terus menuju ke ladang getah untuk melakukan hubungan bersama wanita berkenaan.

Foto Matichon
Akibat marah dan berang dengan komen wanita berkenaan yang mempertikaikan kelemahannya sewaktu berhubungan, lelaki tersebut dipercayai bertindak mengelar leher wanita itu serta melarikan diri bersama motor milik wanita tersebut yang kemudiannya dijual dengan harga THB 7,000 (RM900).

Kejadian yang menyayat hati itu akhirnya terbongkar apabila polis menemui mayat Jirapron pada 15 Ogos lalu melalui perbualan wanita tersebut serta rakaman video melalui kamera litar tertutup (CCTV).

Natthan akhirnya ditahan di Takungan Pabon di Phatthalung, iaitu di lokasi yang menunjukkan dia sering berkongsi lokasinya di laman Facebook. - www.koleksiviral.com

No comments

Powered by Blogger.